حمایت مالی شد
آینده حمل و نقل هوایی بیش از تحویل هواپیماهای بدون سرنشین و موشک به ماه، به معنای تغییرات بزرگی در زندگی روزمره ما خواهد بود.
با همکاری نرم افزار صنایع دیجیتال زیمنس

موج بعدی هوافضا نزدیک است، و بسیاری از این نوآوری‌ها به لطف روش‌های جدید و سریع‌تر توسعه اتفاق می‌افتد.
دیل توت، معاون هوافضا و صنایع دفاعی زیمنس توضیح می‌دهد: «آنچه در حال حاضر اتفاق می‌افتد این است که شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا بفهمند که چگونه درس‌هایی را از توسعه نرم‌افزار Agile می‌گیرند و آن‌ها را در توسعه محصول Agile به کار می‌گیرند. با توسعه نرم افزار Agile، می توانید نرم افزار بسازید و نسبتاً سریع آن را آزمایش کنید.
توت می‌گوید: «وقتی شروع به صحبت در مورد یک هواپیما یا تاکسی هوایی می‌کنید، ساختن یک نمونه اولیه و آزمایش آن‌ها گران است، بنابراین باید به روشی متفاوت در مورد آن فکر کنید و رویکرد متفاوتی در پیش بگیرید. واقعاً به برنامه ریزی خوب نیاز دارد.»
این نوع جدید توسعه محصول، که در آن هواپیماها و سایر انواع حمل‌ونقل هوایی سریعتر از همیشه توسعه می‌یابند، همچنان باید ایمنی را به عنوان اولویت اصلی در نظر بگیرد، که انواع جدیدی از چالش‌ها را ایجاد می‌کند. توت توضیح می دهد که این نوع محصولات با گوشی های هوشمند یا سایر لوازم الکترونیکی مصرفی متفاوت هستند.
بخشی از آن ناشی از ایمنی و قابلیت اطمینانی است که می‌خواهید داشته باشید، به طوری که وقتی در حال پرواز در اطراف هستید، بتوانید با خیال راحت وسیله نقلیه را اداره کنید. مقدار مشخصی از دوام و قابلیت اطمینان در طراحی محصول وجود دارد. میزان سرمایه‌گذاری که این شرکت‌ها یا یک فرد برای خرید یکی از این هواپیماها انجام می‌دهند به این معنی است که این انتظار وجود دارد که مدتی دوام داشته باشد و شما ارزشی در آن دارایی داشته باشید. با برخی از کالاهای مصرفی که ما می خریم کمی متفاوت است و تعمیر آنها از تعویض آنها گران تر است.
ایجاد تعادل در سرعت و کارایی توسعه در پرواز در هوا کار آسانی نیست. اما توت معتقد است که ما در زمان های باورنکردنی زندگی می کنیم که در آن چیزهایی که اکنون نمی توانیم تصور کنیم به زودی بخشی از زندگی روزمره ما خواهند شد.
چه هواپیماهای پرسرعت و شرکت‌هایی که روی هواپیمای مافوق صوت ریاست‌جمهوری بعدی کار می‌کنند، یا شرکت‌های اکتشاف فضایی، یا حمل‌ونقل هوایی شهری و تاکسی‌های هوایی – صدها شرکت نوپا وجود دارند که نحوه حرکت ما در مناطق بزرگ شهری را تغییر می‌دهند. و ما به روشی پایدارتر حرکت خواهیم کرد زیرا انرژی الکتریکی آن تامین خواهد شد. چیزهای خیلی باحالی مدت زیادی است که ما شاهد این نوآوری در هوافضا نبوده‌ایم.»
لورل روما: از بررسی فناوری MIT، من لورل هستم، و این آزمایشگاه تجاری است، نمایشی که به رهبران کسب‌وکار کمک می‌کند فناوری‌های جدیدی را که از آزمایشگاه بیرون می‌آیند و وارد بازار می‌شوند، درک کنند. موضوع امروز ما آینده هوافضا و تحرک هوایی شهری است. بیشتر از تحویل هواپیماهای بدون سرنشین و موشک به ماه، به این فکر کنید که چگونه می توان یک شبکه حمل و نقل هوایی گسترده برای افراد و محموله ها ایجاد کرد. اکنون در مورد وسایل نقلیه خودران در هوا و فضا فکر کنید. چگونه تحول دیجیتال حتی نوآورانه ترین صنایع مانند هوافضا را وادار می کند تا برای ساختن آینده متفاوت کار کنند؟
دو کلمه برای شما: نوآوری چابک.
مهمان من دیل توت، معاون هوافضا و صنایع دفاعی زیمنس است. قبل از این نقش، دیل در شرکت سفینه فضایی کار می کرد و در دسامبر 2018، تیم را در یک پرواز موفق به فضا هدایت کرد. این قسمت از Business Lab با همکاری زیمنس تولید شده است. خوش اومدی دیل
دیل توت: ممنون لورل. من خیلی خوشحالم که امروز اینجا هستم.
لورل: بیایید با یک سوال زمینه شروع کنیم. وضعیت فعلی تحرک هوافضا و هوای شهری چگونه است؟ و چگونه "تحرک هوایی شهری" را تعریف می کنید؟
دیل: ما در چنین دوره شگفت انگیزی از نوآوری با تازه واردان هستیم که می بینیم در انواع سرمایه گذاری های هوافضا، چه هواپیماهای پرسرعت و شرکت هایی که روی هواپیمای مافوق صوت بعدی ریاست جمهوری کار می کنند یا یک شرکت کوچک مانند هرمئوس و سایر اکتشافات فضایی. شرکت ها این تنها کاری نیست که SpaceX انجام می‌دهد، بلکه آزمایشگاه‌های موشکی نیز انجام می‌دهند، و صدها استارت‌آپ روی این موضوع کار می‌کنند، مانند Virgin galactic که من قبلاً در آن کار می‌کردم.
و سپس، البته، تحرک هوایی شهری – یا تاکسی های هوایی. اکثر افرادی که به تحرک هوایی شهری اشاره می کنند در مورد هواپیماهای برخاست و فرود عمودی الکتریکی صحبت می کنند که در نظر گرفته شده است تا در مناطق بزرگ شهری به عنوان یک سرویس مشابه Uber پرواز کنند.
Uber Elevete روی این کار کار می کرد. با تاکسی‌های هوایی، صدها شرکت استارت‌آپ وجود دارند که می‌خواهند نحوه حرکت ما در این مناطق بزرگ شهری را تغییر دهند، و آنها این کار را به شیوه‌ای پایدار انجام می‌دهند، زیرا انرژی الکتریکی خواهد داشت. چیزهای خیلی باحالی هیجان زیاد. مدت زیادی است که ما شاهد این نوآوری در هوافضا نبوده ایم.
لورل: فکر کردن به تاکسی هوایی شهری بسیار هیجان انگیز است. شما فقط از آن مانند یک لحظه جتسون استقبال می کنید، جایی که یک وسیله نقلیه پایین می آید و شما را می گیرد و می برد.
دیل: بله، قطعا.
لورل: بنابراین چگونه این به شرکت ها و صنایع دفاعی ترجمه می شود؟
دیل: با تعداد زیادی از شرکت‌ها، متصدیان این صنایع تحت فشار زیادی هستند تا هزینه‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود را کاهش دهند و در نحوه ارائه سریع‌تر محصولات جدید به بازار، نوآورتر شوند. فقط فشار بیشتری روی آنها وجود دارد.
بسیاری از این استارت‌آپ‌ها توسط افراد خوش فکری که به دنبال تحول در صنعت هوافضا و دفاع هستند، تامین مالی می‌شوند. بسیاری از این شرکت ها به دنبال این هستند که چگونه کسب و کار خود را بازسازی کنند تا بتوانند بسیار چابک تر شوند تا بتوانند سریعتر حرکت کنند. برخی از این شرکت‌های بزرگ می‌خواهند شبیه استارت‌آپ‌ها شوند، زیرا موفقیت‌های استارت‌آپ‌ها را می‌بینند.
در صنعت دفاعی، ما شاهد بسیاری از روندهای مشابه هستیم. خود صنعت دفاعی باید به سطح بسیار بالاتری از همکاری بین آژانس‌های دفاعی خود و OEMها دست یابد تا توسعه این قابلیت‌های جدید را تسریع بخشد که باید به مشتریان خود ارائه دهند – در این مورد، مردان و زنان در خدمات. آنها باید پیشرفت کسب را تسریع کنند. وقتی به این فکر می‌کنید که این شرکت‌ها به دنبال چه چیزی هستند و این سازمان‌های دفاعی برای رسیدن به چه هدفی تلاش می‌کنند، آنها اهداف والایی دارند. برخی از این برنامه‌های هواپیمای جدید توانایی نسل ششم را با نصف هزینه و زمان‌بندی قابلیت نسل پنجم می‌خواهند. اگر به تاریخچه نگاه کنید، توسعه این برنامه های جدید همیشه هزینه و برنامه زمانی رو به افزایشی داشته است. اینکه وارد شوید و بگویید: «می‌دانی، من بیشتر می‌خواهم، اما آن را با قیمتی بسیار کمتر از قبل می‌خواهم»، برای رسیدن به این اهداف، نیاز به تغییر در روش انجام تجارت و پذیرش فناوری‌های دیجیتال دارد. و نوآوری چابک
لورل: بنابراین، و نمونه ای از یک OEM – سازنده تجهیزات اصلی – چیزی شبیه لاکهید مارتین خواهد بود؟
دیل: بله. نورتروپ گرومن یا بمباردیر، بوئینگ نیز همینطور است، شرکت هایی که مسئولیت اصلی تحویل هواپیمای تمام شده را بر عهده دارند معمولاً OEM نامیده می شوند و سپس آنها تامین کنندگان ردیف اول و دوم خود را دارند که قطعات و قطعات را برای آنها فراهم می کنند.
لورل: مانند سایر صنایع، صنعت هوافضا اکنون فشار خود را از ورود استارت‌آپ‌ها به این فضا می‌بیند، و این اکنون مستلزم آن است که همه به روشی متفاوت کار کنند؟
دیل: قطعا. این شرکت‌های استارت‌آپ کوچک اغلب فرآیندهای قدیمی ندارند، بنابراین می‌توانند از آخرین فناوری و آخرین فرآیندها استفاده کنند. آنها با تیم های کوچک بسیار سریع حرکت می کنند، و در نتیجه، شرکت های فعلی سعی می کنند به آن پاسخ دهند و به همان سرعت پیش بروند.
لورل: برای چیزی مانند یک تاکسی هوایی یا یک هواپیمای برخاست و فرود عمودی الکتریکی، چرخه عمر توسعه محصول در حال حاضر چگونه است؟
دیل: با یک مفهوم شروع می شود. اغلب اوقات، آنها در تلاش هستند تا معماری محصول خود را بهینه کنند، و اغلب اوقات این شرکت ها، به خصوص شرکت های نوپا را می بینید، در حالی که چرخه های توسعه خود را طی می کنند، یک نمونه اولیه می سازند و شروع به کار می کنند. پرواز با آن به این دلیل است که آنها در حال تلاش برای یادگیری در مورد آن هستند. آنها سعی می کنند در مورد ویژگی های پرواز محصول خود بیاموزند، و همچنین از آن برای کمک به حمایت از برخی از دورهای مالی خود استفاده می کنند. سپس، همانطور که آنها از این مفهوم حرکت می کنند، به یک طراحی اولیه می روند که در آن شروع به بهینه سازی زیرسیستم های هواپیما می کنند، زیرا شما در تلاش برای کاهش وزن هستید. به خصوص، با هواپیماهای برخاست و فرود عمودی الکتریکی، شما باید به وزن خود توجه داشته باشید زیرا باید بتوانید راحتی کابین را فراهم کنید، اما همچنین باید بتوانید عملکردی را ارائه دهید.
سپس وارد مرحله طراحی دقیق‌تر می‌شوند و شروع به ساخت نمونه‌های اولیه و طی فرآیند صدور گواهینامه می‌کنند. در نهایت، هنگامی که آنها شروع به ساخت هواپیما و تحویل آنها می کنند، باید در برخی موارد 30 یا 40 سال از آنها حمایت کنند. وقتی امروز به هواپیماها نگاه می کنید، آنها 50 یا 60 سال بدون مشکل پرواز می کنند. بنابراین، شرکت ها باید برای مدت طولانی از آنها حمایت کنند. کمی چرخه استاندارد درگیر است، اما هنوز هم باید کمی از یک فرآیند طراحی سنتی عبور کنند. آنها فقط این کار را خیلی سریعتر انجام می دهند.
لورل: این نکته بسیار خوبی است. ما انتظار داریم که هواپیماها ماندگاری بسیار طولانی داشته باشند، و این روزها لزوماً اینگونه نیست که شما نسخه های جدید و تلفن های جدید را هر ساله منتشر می کنید. این یک چالش برای چیزی مانند صنعت هوافضا است.
دیل: قطعا. بخشی از آن به دلیل ایمنی است، و شما به این اطمینان نیاز دارید که وقتی در حال پرواز در اطراف هستید، بتوانید با خیال راحت وسیله نقلیه را اداره کنید. مقدار مشخصی از دوام و قابلیت اطمینان در طراحی محصول وجود دارد.
و سپس، شروع به حرکت به سمت واقعیت می کند، سپس برای مدت طولانی ادامه می یابد. بنابراین، میزان سرمایه‌گذاری که این شرکت‌ها یا یک فرد برای خرید یکی از این هواپیماها انجام می‌دهند، این انتظار را دارند که نیم میلیون دلار برای چیزی یا یک میلیون دلار خرج نکنند – یا اگر شما خرید یک جت تجاری یا یک هواپیمای مسافربری، شاید 50، 60، 100 میلیون دلار، بسته به چیزی که می‌خرید – این انتظار وجود دارد که مدتی دوام بیاورد، و شما ارزشی در آن دارایی داشته باشید. بنابراین، کمی متفاوت از برخی از کالاهای مصرفی است که ما می خریم، و هزینه تعمیر آنها بیشتر از تعویض آنها است.
لورل: توسعه محصول Agile و مهندسی چابک چگونه به نوآوری های هوافضا کمک می کند؟
دیل: وقتی به این فکر می‌کنید که چگونه برنامه‌ها به‌طور سنتی در روشی که رویکرد آبشاری نامیده می‌شود، یا همان فرآیند سریالی که در آن هر مرحله طراحی را طی می‌کنید و همه چیز را ارزیابی می‌کنید و سپس به آن می‌پردازید، فکر می‌کنید، می‌تواند کمی تغییر دهنده بازی باشد. فاز بعدی و شاید شروع به ساختن آن و سپس آزمایش آن کنید. آنچه در حال حاضر اتفاق می‌افتد این است که شرکت‌ها تلاش می‌کنند بفهمند چگونه از توسعه نرم‌افزار Agile درس گرفته‌اند و آن‌ها را در توسعه محصول Agile به کار می‌برند. توسعه نرم‌افزار چابک آسان است—نباید بگویم آسان است، اما می‌توانید ساخت و آزمایش نرم‌افزار معمولی را انجام دهید. کل فرضیه در مورد Agile این است که شما کمی نرم افزار را با یک تیم کوچک و متمرکز توسعه می دهید، و سپس می توانید یک نرم افزار ساخت و آزمایش آن را انجام دهید، و می توانید چرخه های تکرار را بسیار سریع طی کنید. بنابراین، چرخه های یادگیری بسیار سریع اتفاق می افتد.
اما وقتی شروع به صحبت در مورد هواپیما یا تاکسی هوایی می کنید، ساختن یک نمونه اولیه و آزمایش آنها بسیار گران است. بنابراین، شما باید به روشی متفاوت به آن فکر کنید و رویکرد متفاوتی در پیش بگیرید. این نیاز به برنامه ریزی خوب دارد. گاهی اوقات مردم می گویند، "خب، محصولات Agile، توسعه Agile آشفته است." در واقع، اینطور نیست. در نحوه ساختار برنامه خود بسیار پیشرفته است تا بتوانید در اسپرینت های مختلف برنامه ریزی کنید. زمانی که ما برای برخی از برنامه‌ها توسعه محصول Agile را انجام می‌دادیم، یک هفته wing chunk بود، هفته بعد قطعه بدنه و تکه کابین خلبان بود. ما در بخش‌های مختلف طراحی هواپیما حرکت می‌کردیم، اما همه ما روی یک منطقه متمرکز بودیم تا بتوانیم بلوغ محصول را خیلی سریع پیش ببریم.
چیزی که در حال تغییر است نه تنها این است که می‌توانید ساختار برنامه‌تان را کمی متفاوت بسازید تا مجموعه‌های مختلف نقاط عطف را پشتیبانی کنید، بلکه توسط دوقلو دیجیتال جامع فعال می‌شوید. به جای استفاده از یک نمونه اولیه فیزیکی واقعی که می‌سازید و آزمایش می‌کنید، شرکت‌های بیشتری اکنون شروع به استفاده از تأیید مجازی برای تجزیه و تحلیل عملکرد محصول خود می‌کنند که به طراحی و ساخت آن ادامه می‌دهند، و همچنین از تولید مجازی استفاده می‌کنند تا بدانند که می‌توانند در واقع آن را بساز وقتی فرآیندهای توسعه خود را به پایان می‌رسانند، می‌دانند که محصولی دارند که به آسانی وارد برنامه آزمایشی و برنامه صدور گواهینامه می‌شود، اما همچنین مسیر خوبی برای ساختن آن پیش از شروع ساخت بسیاری از محصولات دارند. سرمایه گذاری در تاسیسات تولیدی آنها
به یک معنا، شبیه توسعه نرم افزار Agile است، که در آن از دنیای مجازی، دنیای دیجیتال برای آزمایش محصول خود قبل از اینکه واقعاً آن را برای پرواز در دسترس داشته باشید، استفاده می کنید.
لورل: که مطمئناً منطقی است، به خصوص با چنین سرمایه گذاری گسترده در برخی از این محصولات.
دیل: بله. زمان پول است و سرمایه گذاری عظیم است. برخی از این محصولات، مانند تاکسی های هوایی، نقل قول هایی را دیده ام که ممکن است تا یک میلیارد دلار برای تایید این محصولات نیاز باشد. وقتی به میزان سرمایه‌گذاری لازم برای رسیدن به آن فکر می‌کنید، و سپس چگونه می‌توانید آن را در طول زمان جبران کنید، این یک تکه قابل توجه تغییر است. هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که آن فرآیند را با کمترین تغییرات ممکن طی می‌کنید و حذف ریسک می‌تواند صرفه‌جویی قابل‌توجهی در هزینه برنامه داشته باشد – یا شاید راه بهتری برای گفتن این باشد که با حذف ریسک، برخی از موارد را از بین ببرید. فرصت هایی برای افزایش هزینه های بزرگ و تاخیر در برنامه
لورل: بنابراین شرکت ها با اتخاذ شیوه های چابک چه مزایای دیگری را می توانند انتظار داشته باشند؟ صرفه جویی در زمان و صرفه جویی در پول دو مورد از مهم ترین چیزها هستند، اما به نظر می رسد خطر نیز چیزی است که باید در نظر گرفته شود؟
دیل: ما همیشه می گوییم که زمان پول است، و اگر بتوانید با یک تیم کوچکتر سریعتر پیش بروید و بتوانید از هزینه های بیش از حد جلوگیری کنید، می توانید هزینه و برنامه خود را به طور کلی کاهش دهید. بنابراین، هزینه و برنامه زمانی دست به دست هم می دهند. و گاهی اوقات اگر مجبور باشید تلاش زیادی برای طراحی مجدد محصول خود یا ایجاد تغییرات در فرآیند تولید خود انجام دهید، خطر بر دامنه برنامه ها تأثیر می گذارد. این یکی از مزایای آشکار این است.
همچنین چند مزیت وجود دارد که کمی ناملموس تر هستند. یکی از آنها این است که بتوانید پاسخگوی نیازهای مشتری خود باشید. با ارائه سریع‌تر این محصولات به بازار، مدت زمان بین بیان آنچه که مشتری می‌خواهد داشته باشد و شما تحویل آن را کاهش می‌دهید. این که می‌توانید سریع‌تر تحویل دهید، خنده‌دار به نظر می‌رسد، اما مشتری زمان کمتری برای تغییر نظر یا علاقه به محصولات جدید و گزینه‌های جدید دارد. اگر بتوانید این محصولات را سریعتر به بازار بیاورید، نسبت به خواسته های مشتری بسیار بیشتر پاسخ می دهید. شما نمی گویید، "خوب، خوب، این یک ایده عالی است. ما قصد داریم آن را بسازیم، و 15 سال بعد آن را به شما تحویل خواهیم داد." این چیزی نیست که مشتریان به دنبال آن هستند.
یکی از مزایای داخلی بسیاری از شرکت‌ها این است که پیاده‌سازی را برای تیم‌هایشان مثبت‌تر می‌دانند. تیم های آنها در نحوه کار با یکدیگر احساس قدرت بسیار بیشتری می کنند. آن‌ها در تیم‌های کوچک‌تر، تیم‌های بسیار مشارکتی کار می‌کنند، که به شکستن سیلوها کمک می‌کنند، بنابراین شما برخی از آن ناامیدی‌های داخلی را از بین می‌برید.
مدیریت برنامه شما را متحول می کند زیرا از تمرکز بر رویارویی با نقاط عطف دلخواه در طول توسعه محصول به آنچه انجام می دهید برای کمک به رشد پایه محصول و اطمینان از ارائه محصول مورد نظر مشتری در حال حرکت هستید. من همچنین برخی از فرآیندهای شما را با تامین کنندگان تغییر می دهد. زیرا برای چابک بودن، باید همکاری با تامین کنندگان خود را نیز افزایش دهید. تمرینات چابک دارای مزایای داخلی زیادی برای حمایت از تیم‌های مشارکتی و مؤثرتر است.
لورل: من این تاکید بر همکاری با اکوسیستم و تامین کنندگان شما را دوست دارم. بنابراین، در واقع به جلوه‌های زنجیره‌ای کمک می‌کند، جایی که اگر محصولاتی را به این روش چابک بسازید، اکوسیستم شما نیز باید این کار را شروع کند، و این به همه کمک می‌کند در واقع به زمان رسیدن به بازار سرعت ببخشند.
دیل: کاملا. وقتی به فرآیندهای سنتی فکر می‌کنید، شرکت مشخصاتی را ایجاد می‌کند، و سپس آن‌ها آن را برای تامین‌کننده می‌فرستند، و تامین‌کننده با یک پیشنهاد به آن پاسخ می‌دهد، و سپس شما شروع به پرتاب کردن چیزها به این طرف و آن طرف روی دیوار می‌کنید. هنگامی که شما شروع به اتخاذ یک رویکرد چابک کنید، زنجیره تامین شما بسیار بیشتر به عضویت تیم تبدیل می شود، زیرا آنها در توسعه مشخصات شرکت می کنند. آنها می توانند قابلیت هایی را به ارمغان بیاورند که در غیر این صورت ممکن بود پیدا نمی شد.
وقتی مشخصاتی را می نویسید و سپس آن را روی دیوار به طرف تامین کننده اش می اندازید، آنها به مشخصات شما پاسخ می دهند. آنها ممکن است ایده های جدیدی که بتواند عملکرد محصول را بهتر کند، ارائه نکنند. اما زمانی که آنها در حین نوشتن مشخصات با شما همکاری می کنند، آنگاه می توانند آن ایده ها را ارائه دهند و در نتیجه محصول بهتری خواهید داشت.
سپس آنها این مزیت را در طول فرآیند می بینند زیرا اکنون روی چیزی که تولید می کنند سرمایه گذاری می کنند. آنها فقط به درخواست های شما پاسخ نمی دهند. و آنها می‌توانند سریع‌تر آن را تولید کنند، زیرا ورودی‌هایی را در مشخصات داشته‌اند. بنابراین، نحوه کار شما با کل زنجیره تامین را تغییر می دهد. و این یک عنصر کلیدی برای اینکه بتوانید سریعتر پیش بروید – کمک به تامین کنندگان شما نیز سریعتر است. و این مزیت برای OEM است.
لورل: مثل ضرب المثل قدیمی، اگر می خواهید سریعتر بروید، با هم بروید. درست؟
دیل: قطعا. تیم های کوچک می توانند خیلی سریع پیش بروند، اما همچنان باید با هم سریع پیش بروند. فرقی نمی کند که یک نفر در مسابقه برنده شود یا مسابقه را تمام کند. هواپیما تا زمانی که آخرین نفر از خط پایان عبور نکند تمام نمی شود. بنابراین، شما باید با هم بروید.
لورل: بیایید کمی به عقب پرش کنیم و در مورد اینکه چگونه یک دوقلو دیجیتال، که یک نسخه شبیه سازی شده از محصول است، با حسگرها برای جمع آوری داده ها کار می کند و چگونه یک دوقلو دیجیتال می تواند به تصمیم گیری درباره محصول کمک کند، صحبت کنیم. زیرا اگر شبیه سازی دیجیتالی محصول واقعی دارید، مهندسی چابک را اینگونه انجام می دهید، درست است؟
دیل: بله، قطعا. چند راه وجود دارد که دوقلو دیجیتال می تواند به شما کمک کند. بدیهی است که ساده ترین پاسخ این است که از آنجایی که شما یک نمایش مجازی از محصول خود دارید، پس می توانید به نمونه ها یا گزینه های بسیار بیشتری نگاه کنید، و شاید حتی نقاط تست را مشاهده کنید. شما اطلاعات بهتری در مورد نحوه عملکرد محصول خود دارید.
ارزش واقعی در دوقلو دیجیتال زمانی به دست می‌آید که آزمایش روی محصول واقعی را شروع می‌کنید، و حسگرها را در اختیار دارید و داده‌های مربوط به استفاده را دارید. با استفاده از هوش مصنوعی یا یادگیری ماشین و ابزارهای تحلیل داده، با جمع آوری آن داده ها و سپس استفاده از آن داده ها برای به روز رسانی دوقلو دیجیتال، می توانید کار بسیار بهتری را برای پیش بینی عملکرد محصول فعلی خود انجام دهید. و این می‌تواند به شما کمک کند تا گواهینامه را سریع‌تر دریافت کنید، زیرا از دوقلو دیجیتال برای پشتیبانی از آزمایش فیزیکی خود استفاده می‌کنید، بنابراین آزمایش مجازی از آزمایش فیزیکی پشتیبانی می‌کند.
هنگامی که محصول در خدمت مشتریان شما قرار می گیرد، همانطور که داده ها را پس می گیرید، همچنان به روز نگه داشتن دوقلو دیجیتال خود ادامه می دهید. می توانید از آن برای پیش بینی فواصل نگهداری بهتر استفاده کنید. در برخی موارد، مردم به دنبال نحوه استفاده از آن برای بهینه سازی پروفایل پرواز هستند. بنابراین، واقعاً می تواند تغییر کند و یک لایه اضافی از بهبود مستمر را در بالای فعالیت هایی که امروزه شرکت ها انجام می دهند اضافه کند.
تنها چیزی که به همه می‌گویم این است که وقتی فرآیند را با یک دوقلو دیجیتال طی کردید، و محصولی را سریع‌تر از قبل توسعه دادید، این به یک پایه برای برنامه بعدی تبدیل می‌شود که شروع می‌کنید. اکنون می توانید از آن برای پیش بینی بهتر برنامه بعدی خود استفاده کنید و دوباره برخی از آن مزایا را دریافت خواهید کرد. بنابراین، شاید در اولین بار 20٪ در برنامه خود صرفه جویی کنید. بار دوم، 20% دیگر پس انداز می کنید و به این کار ادامه می دهید. اکنون پس از چند برنامه، روش کسب و کار خود را متحول کرده اید و تغییر و تأثیر قابل توجهی در سرعت تولید محصولات جدید ایجاد کرده اید.
لورل: هوش مصنوعی چگونه جا می گیرد؟ باید شیوه توسعه محصولات را تغییر دهد.
دیل: ما شروع به دیدن هوش مصنوعی در بسیاری از مناطق مختلف کرده ایم. در مورد نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها و هوش مصنوعی برای پیش بینی، به عنوان مثال، فواصل نگهداری مختلف برای محصول خود، به اندازه آنچه من صحبت کردم قابل مشاهده نیست. اما ما در حال مشاهده این موضوع هستیم که به سادگی سیستم شما شروع به یادگیری از دستورات و روندها می کند. همانطور که کاربران به طراحی قطعات یا تجزیه و تحلیل قطعات می پردازند، شروع به شناسایی برخی از این روندها و ارائه پیشنهاد می کند. این تقریباً مانند تصحیح خودکار در آیفون یا تلفن هوشمند شما است، جایی که شروع به یادگیری عادات شما و کلماتی که استفاده می کنید می کند. بنابراین، شما تجربه متفاوتی نسبت به فردی که در کنار شما نشسته است به دست می آورید. این یادگیری در پس‌زمینه جریان دارد و تجربه کاربر را تغییر می‌دهد. اما ما همچنین شاهد طبقه بندی هستیم زیرا طراحان شروع به طراحی قطعات جدید می کنند. تجزیه و تحلیل داده ها یا هوش مصنوعی می توانند وارد شوند و به دنبال قطعات مشابه بگردند. و اکنون ممکن است با انجام این کار استفاده مجدد بیشتری از قطعات دریافت کنید.
ما همچنین در برخی از حوزه‌های شبیه‌سازی و تجزیه و تحلیل خود مشاهده می‌کنیم که در زمینه تولید افزودنی‌ها که در آن از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای کمک به پیش‌بینی سریع‌تر سطوح مواد و استفاده از کوپن‌های آزمایشی کمتر استفاده می‌کنند، نتایج دقیق‌تری دریافت می‌کنند. زمان کمتر و با پول کمتر و بنابراین، فناوری‌های مواد جدید را در دسترس شرکت‌ها قرار می‌دهد تا سریع‌تر از قبل از استفاده از فناوری هوش مصنوعی طراحی کنند. بنابراین، هوش مصنوعی واقعاً در بسیاری از زمینه‌های مختلف شروع به نشان دادن کرده است، برخی از بخش‌های بسیار ظریف مانند فرمان‌های کاربر تا قسمت‌های بسیار قابل مشاهده که می‌توان از آن برای پیش‌بینی نظارت بر سلامت محصول شما پس از استفاده از آن استفاده کرد. .
لورل: با کنار هم قرار دادن همه اینها، چگونه هوش مصنوعی در شبیه سازی – با قابلیت اجرای مکرر مجموعه داده های عظیم برای تعیین نتایج مختلف – می تواند نحوه ساخت محصولات را تغییر دهد؟
دیل: این یک سوال عالی است. وقتی شروع به صحبت در مورد اتوماسیون می کنیم، یک دوقلو دیجیتالی که می توانید از هوش مصنوعی برای ایجاد ده ها هزار گزینه برای پیکربندی هواپیما یا سیستم خود استفاده کنید. و هنگامی که محدودیت‌های خود را تعریف کردید، می‌توانید از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای کمک به پیش‌بینی عملکرد همه این سیستم‌های مختلف استفاده کنید. در آن مرحله، هنگامی که کاوش طراحی خود را شروع می کنید و از شبیه سازی برای کاوش طراحی خود استفاده می کنید، به هزاران مورد و گزینه و سناریوهای مختلف برای نحوه عملکرد محصول خود نگاه می کنید.
شبیه‌سازی به شما امکان می‌دهد با نگاه کردن به این وسایل نقلیه، بینش‌هایی را ببینید که قبلاً در دسترس نبودند. از طریق اتوماسیون، بهینه‌سازی، و امکان همگرایی بر روی راه‌حل‌های متفاوت نسبت به آنچه در گذشته می‌توانستید، می‌توانید به پاسخی کاملاً متفاوت از آنچه در غیر این صورت می‌توانستید بیابید، برسید. در عصر پایداری بیشتر در نحوه عملکرد محصولات ما، خواه انتشار آلاینده صفر باشد، یا حتی آلایندگی کمتر، شما می خواهید بتوانید به گزینه هایی نگاه کنید که می توانند آن 5% اضافی را دریافت کنند. یکی از مدیران مهندسی به من گفت: "ما واقعاً می خواهیم بتوانیم به هزاران مورد نگاه کنیم که فقط 10 یا 20 نفر روی برنامه کار می کنند، به جای 20 مورد که صد نفر روی برنامه کار می کنند."
نگاه جالبی به آن است. اگر از دوقلو دیجیتال با هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای تسریع توانایی مشاهده گزینه‌های مختلف استفاده می‌کنید، می‌توانید تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید و محصولات بهینه‌تری ارائه دهید.
لورل: و این واقعاً تمام هدف این است، اینطور نیست، و برای همه بهتر است؟
دیل: قطعا.
لورل: از لحاظ تاریخی، شرکت‌ها به دنبال جدیدترین فناوری‌ها به هوافضا و دفاع بوده‌اند. پس به ما بگو، دیل، آینده نوآوری هوافضا چگونه است؟
دیل: تماشای اینکه چگونه محصولاتی که از فناوری شروع می‌شوند راه خود را به زندگی روزمره ما باز می‌کنند، بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود. اگر به تاریخ به عنوان یک شاخص فکر کنید و به توسعه برنامه فضایی در دهه های 1960 و 1970 نگاه کنید، شروع به مشاهده برخی از این فناوری در زندگی روزمره ما کردید – چیزهایی مانند پیرکس و مواد سرامیکی برای دماهای بالاتر. و حتی الکترونیک و برخی کوچک سازی هایی که در الکترونیک انجام می شد. بسیاری از آن‌ها حتی در صنعت هوافضا شروع می‌شدند. ما شاهد ادامه آن خواهیم بود. ما شاهد توسعه مواد جدید و روش های جدید تولید خواهیم بود.
برخی از این مواد جدید قرار است با ساخت افزودنی فعال شوند، که یک تکنیک ساخت جدید است که می‌تواند در فرمول خاص برخی از مواد جدیدتر که در برابر دما قوی‌تر و مقاوم‌تر هستند، وارد شود. با خودروهای الکتریکی، شاهد پیشرفت‌هایی در فناوری باتری خواهید بود. که توسط خودرو نیز به وجود آمده است. همه در حال حاضر روی باتری ها سرمایه گذاری می کنند.
حتی در سیستم های الکتریکی – با شروع به طراحی سیستم های الکتریکی سبک وزن، آنها شروع به کوچکتر شدن می کنند. شما شروع به کشف روش های بهتر انتقال حرارت می کنید. من فکر می‌کنم بسیاری از این فناوری به بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی خانگی ما نیز راه پیدا می‌کند، زیرا اثر خالص مصرف کمتر برق است. بنابراین، شما شروع به دیدن این فناوری خواهید کرد که در همه جا آمده است. شما شاهد پیشرفت هایی در زمینه انتشار صفر خواهید بود و این نحوه پرواز ما را تغییر خواهد داد.
اگر شروع به استفاده از هیدروژن در هوانوردی برای پیشرانه مستقیم کنید، که در آن فقط هیدروژن را در یک موتور فن توربو می سوزانید، یا اگر می خواهید از هیدروژن در سلول های سوختی استفاده کنید، این فناوری دوباره شروع به نفوذ می کند. زندگی روزمره ما ما در حال حاضر شروع به دیدن برخی از آن ها کرده ایم. سپس، همانطور که ما فراصوت و مافوق صوت و پرواز فضایی را توسعه می‌دهیم، مواد زیادی فرو می‌آیند و کارایی بسیاری از محصولات ما را افزایش می‌دهند. امروزه تعداد زیادی از این فناوری ها توسط همه این شرکت های نوپا مختلف در حال توسعه هستند. آنها راه خود را در کاربردهای بسیار بیشتری از هوافضا پیدا خواهند کرد. بسیار هیجان انگیز خواهد بود.
لورل: خیلی هیجان انگیز است. از شما برای این گفتگوی عالی امروز و پیوستن به ما در آزمایشگاه تجاری متشکریم.
دیل: ممنون. من واقعا از حضور در اینجا خوشحال شدم و این یک گفتگوی عالی بود. از اینکه من را دارید بسیار سپاسگزارم
لورل: آن دیل توت، معاون هوافضا و صنایع دفاعی زیمنس بود که از کمبریج، ماساچوست، خانه MIT و بررسی فناوری MIT، مشرف به رودخانه چارلز، با او صحبت کردم.
لورل: برای این قسمت از Business Lab تمام شد. من میزبان شما هستم، لورل روما. من مدیر Insights، بخش انتشارات سفارشی MIT Technology Review هستم. ما در سال 1899 در موسسه فناوری ماساچوست تأسیس شدیم. همچنین می توانید ما را به صورت چاپی، وب و رویدادهای هر ساله در سراسر جهان پیدا کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد ما و نمایشگاه، لطفاً به وب سایت ما @technologyreview.com مراجعه کنید . این نمایش از هر کجا که پادکست های خود را دریافت کنید در دسترس است. اگر از این قسمت لذت بردید، امیدواریم لحظاتی را به امتیاز دهی و مرور ما اختصاص دهید. Business Lab محصولی از MIT Technology Review است. این قسمت توسط Collective Next تهیه شده است. ممنون که گوش دادید.
این پادکست توسط Insights، بازوی محتوای سفارشی MIT Technology Review تولید شده است. این توسط هیات تحریریه MIT Technology Review نوشته نشده است.
افرادی که از برنامه‌ها خسته شده‌اند، در توییتر، TikTok و حتی خبرنامه‌های ایمیلی الهام می‌گیرند.
سه کتاب جدید عجیب و غریب را آشکار می کند که چگونه مغز ما دنیای اطراف ما را پردازش می کند.
از Jibo گرفته تا Aibo، انسان‌ها سابقه طولانی در مورد ربات‌های خود دارند. به جز این که توسط آمازون فروخته شده است.
برای ساخت متاورس، فیسبوک به ما نیاز دارد که به عینک های هوشمند عادت کنیم.
پیشنهادهای ویژه، داستان های برتر، رویدادهای آینده و موارد دیگر را کشف کنید.
از اینکه ایمیل خود را ثبت کردید، متشکریم!
به نظر می رسد مشکلی پیش آمده است.
ما در ذخیره تنظیمات برگزیده شما با مشکل روبرو هستیم. سعی کنید این صفحه را بازخوانی کنید و یک بار دیگر آنها را به روز کنید. اگر همچنان این پیام را دریافت می‌کنید، با فهرستی از خبرنامه‌هایی که می‌خواهید دریافت کنید، با ما از طریق customer-service@technologyreview.com تماس بگیرید.
ماموریت ما این است که از طریق روزنامه نگاری معتبر، تأثیرگذار و قابل اعتماد، تصمیمات آگاهانه تر و آگاهانه تر در مورد فناوری را اتخاذ کنیم.
اشتراک در برای حمایت از روزنامه نگاری ما
© 2021 بررسی فناوری MIT

source

توسط techkhabari