حمایت مالی شد
تجربه بانکداری مصرف کننده بدون اصطکاک به طور تصادفی اتفاق نیفتاد. این از تغییرات اساسی فناوری و فرهنگ در بانک ها به سمت یک ذهنیت دیجیتالی تر ناشی شده است.
با مشارکت Infosys

شرکت‌ها در تمام صنایع با نیاز مبرمی به تغییر شیوه‌های کسب‌وکارشان، از جمله خدمات مالی، مواجه هستند، اما تغییرات با حاکمیت، امنیت و فرهنگ فراوان است. تغییر در طرز فکر و دیدگاه به دور از «روشی که کارها همیشه انجام می‌شده‌اند» کلید تحول دیجیتال موفقیت‌آمیز و ارائه تجربه مشتری بدون اصطکاک است که بانک‌ها و سایر خدمات مالی تلاش می‌کنند ارائه کنند.
مایکل راتلج، مدیر ارشد اطلاعات و رئیس خدمات فناوری در گروه مالی سیتیزنز می‌گوید برای رقابتی ماندن در چشم‌انداز گسترده فین‌تک، بانک‌ها باید چابک‌تر شوند و از فناوری‌های جدید استقبال کنند. او پنج ستونی را که برای هدایت تحولات دیجیتال در موسسات مالی استفاده کرده است، توضیح داد: «رکن اول حرکت به سمت چابکی است. دوم حرکت به سمت معماری مدرن تر است. سوم، دو برابر کردن استعدادهای مهندسی در بانک، و چهارم، کارآمدتر بودن و تغییر ساختار هزینه فناوری است. در نهایت، ستون پنجم به طرز دیوانه‌واری بر امنیت و در دسترس بودن تمرکز می‌کند.»
راتلج می‌گوید اتوماسیون کلید ارائه تجربه‌ای بدون اصطکاک است که مشتریان می‌خواهند:
همانطور که در حال توسعه این پلتفرم‌ها هستیم، در حال بررسی این هستیم که کجا می‌توانیم خودکارسازی کنیم. ما سعی می‌کنیم این کار را برای مشتریان خود بدون اصطکاک انجام دهیم—به عنوان مثال، نمی‌خواهیم به دلیل حجم اطلاعاتی که باید وارد کنند، باز کردن یک حساب برای آنها زمان زیادی طول بکشد. آیا داده ای وجود دارد که بتوانیم از قبل آن را پر کنیم؟ آیا اعلان‌ها و شرایط و ضوابطی وجود دارد که بتوانیم به‌طور خودکار به مشتری برسانیم، برخلاف اینکه آنها باید سندی را با امضا ارسال کنند؟ ما از فناوری رباتیک زیادی استفاده کرده ایم. به عنوان مثال، ما از چت بات ها در مراکز تماس خود استفاده می کنیم تا حجم تماس را کاهش دهیم تا کارآمدتر باشیم.
با ایجاد زیرساخت مناسب از پایین به بالا، راتلج توانست به شهروندان کمک کند تا نیازها و انتظارات مشتریان را بهتر برآورده کنند. راتلج می‌گوید تجدید ساختار همچنین بانک را در موقعیت خوبی برای استفاده از فناوری‌های نوظهور قرار داده است:
یکی دیگر از حوزه‌هایی که در فضای شبکه به آن پرداخته‌ایم، 5G است که حداقل 10 برابر سریع‌تر از 4G است. اکنون در برخی از شعبه های خود از آن استفاده می کنیم. زمانی که مشتری وارد شعبه می شود، یکی از اعضای شعبه با iPad با آنها ملاقات می کند و می توانند یک برنامه را با هم تکمیل کنند. قبل از سرعت 5G این امکان وجود نداشت. با نگاهی به آینده، بلاک چین حوزه دیگری است که در آن نویدهای زیادی برای آینده وجود دارد. چه در قراردادها و چه در معاملات، این واقعیت که از نظر داده ها تغییر ناپذیری به شما می دهد می تواند تعدادی از موارد استفاده آتی را در صنعت خدمات مالی تسهیل کند.

" تحول دیجیتالی شرکت شما نمی تواند صبر کند تا کووید-19 فروکش کند " توسط مایکل راتلج، مدیر ارشد فناوری، گروه مالی سیتیزنز
لورل روما: از بررسی فناوری MIT، من لورل روما هستم، و این آزمایشگاه تجاری است، نمایشی که به رهبران کسب‌وکار کمک می‌کند تا فناوری‌های جدیدی را که از آزمایشگاه بیرون می‌آیند و وارد بازار می‌شوند، درک کنند.
موضوع امروز ما تحول دیجیتال و پذیرش ابر است. شرکت‌ها در تمام صنایع با نیاز مبرمی به تغییر شیوه‌های کسب‌وکارشان، از جمله خدمات مالی، مواجه هستند، اما تغییرات با حاکمیت، امنیت و فرهنگ فراوان است. دو کلمه برای شما: تغییر دیجیتال.
مهمان من مایکل راتلج، مدیر ارشد اطلاعات و رئیس خدمات فناوری در گروه مالی سیتیزنز است. قبل از این نقش، او مدیر ارشد اطلاعات گروه در American Express بود. مایکل یک رهبر فناوری با بیش از 20 سال تجربه در زیرساخت ها و نقش های مهندسی در صنعت خدمات مالی است.
این قسمت از Business Lab با مشارکت Infosys Cobalt تولید شده است.
خوش اومدی مایکل
مایکل راتلج : ممنون، خیلی خوب است که اینجا هستم.
لورل : شما در سال 2019 به گروه مالی سیتیزنز پیوستید. چه درس های تحول دیجیتالی را از کارفرمای سابق خود توانستید به سیتیزنز بیاورید، و چگونه استراتژی فناوری بانک را از آنجا در اولویت قرار دادید؟
مایکل : امریکن اکسپرس اکنون حدود 10 سال است که روی تحول فناوری کار می کند. وقتی به سیتیزنز آمدم، بسیاری از چیزهایی را که در امریکن اکسپرس پذیرفته بودیم، توانستم برای شروع آن سفر برای سیتیزنز بیاورم. تحول فناوری حول پنج رکن اصلی متمرکز است. اولین رکن حرکت به سمت چابک است. دوم حرکت به سمت معماری مدرن تر است. سوم، دو برابر کردن استعدادهای مهندسی در بانک، و چهارم، کارآمدتر بودن و تغییر ساختار هزینه فناوری است. در نهایت، ستون پنجم به طرز دیوانه‌واری بر امنیت و در دسترس بودن تمرکز می‌کند. اساساً ما به یک مدل عملیاتی Agile رفتیم.
یکی از درس‌هایی که وقتی در Citizens شروع به کار کردم این بود که باید کسب‌وکار را وارد فرآیند تحول کنیم. تحول دیجیتال به همان اندازه که یک تحول در فناوری است، یک تحول تجاری است و ما از همان ابتدا آن را دنبال کرده‌ایم.
لورل : به نقطه ای می رسد که فناوری و تجارت در یک میز قرار می گیرند و با هم تصمیم می گیرند زیرا همیشه یکی بر دیگری تأثیر می گذارد.
مایکل : قطعا. و در یک محیط عملیاتی چابک، که در آن تیم‌هایی دارید که از نزدیک با هم ایده می‌گیرند و سعی می‌کنند قابلیت‌ها را با سرعت و تکرار ارائه کنند، اهمیت بیشتری دارد. این مشارکت مشترک بسیار حیاتی است.
لورل : با این حال، باید یک شوک فرهنگی در تجارت و همچنین ایجاد یک تأکید دیوانه‌وار بر امنیت وجود داشته باشد. نه اینکه قبلاً چنین چیزی وجود نداشت، اما شما اکنون محکم روی زمین می گذارید و می گویید: "این موقعیت ما از اینجا به بعد است." آیا تعدادی از تغییرات فرهنگ سازمانی را پیدا کردید، و این چه تاثیری بر روند کار شما داشت؟
مایکل : در اوایل، باید چند برد سریع به دست می آوردیم. در مشارکت با فناوری‌ها تردیدهای زیادی وجود داشت. آنقدرها هم موفق نبوده بود انتشار به طور متوسط دو تا سه سال طول کشید تا به بازار برسد که بسیار گران است. ما بسیاری از عضلات اصلی مهندسی خود را برون سپاری کرده بودیم. در فروشندگان بود. ما آن را در تیم اصلی نداشتیم.
این یک تغییر بزرگ بود که این حمایت را از کسب و کار به دست آوریم و آن را در طول زمان به دست آوریم. باید به آنها نشان می‌دادیم که می‌توانیم خیلی خیلی سریع تحویل بگیریم. و ما این کار را کردیم. ما تکنولوژی جدید را وارد کردیم. وقتی نوبت به مهندسی ما رسید، بیشتر به سمت ذهنیت ساخت در مقابل خرید رفتیم. ما در حال ساخت اجزا بودیم. داشتیم خودکار می‌کردیم. خیلی سریعتر تحویل میدادیم
کسب و کار از آن استقبال کرد، اما به نظر شما، این یک تغییر فرهنگ برای آنها نیز بود. آنها دیگر به اسناد صد صفحه ای با تمام الزامات خود که می توانستند در طول زمان ماساژ دهند، متکی نبودند. حالا آنها باید تکرار می کردند و باید از طریق توانایی ها فکر می کردند و به شیوه ای بسیار چابک عمل می کردند. و این یک منحنی یادگیری بود. ما آنها را صاحبان تجربه در صنعت می نامیم، اگرچه واقعاً فکر می کنم آنها به عنوان صاحبان محصول شناخته می شوند، اما اساساً این نقش جدیدی بود که مردم باید یاد بگیرند. ما باید آن افراد را استخدام می‌کردیم و باید به آنها نشان می‌دادیم که موفقیت برای آن نقش چگونه است.
لورل : این کاملاً نمونه ای از این مفهوم است که هر کسب و کاری یک تجارت فناوری است. شما در حال آزمایش آن هستید. زیرا نمی توانید چرخه های محصول دو تا سه ساله داشته باشید. غیرممکن است. رقابت شما فقط شما را زنده زنده می خورد.
مایکل : درسته، کاملا. در شرایط رقابت برای بانک ها، دیگر واقعاً بانک ها نیستند. این سازمان‌های فین‌تک و شرکت‌های بزرگ فناوری مانند گوگل، اپل و آمازون هستند که با سرعت‌هایی ارائه می‌کنند که ما باید با آن رقابت کنیم. بنابراین، ضروری بود که ما به یک محیط عملیاتی چابک برویم، ابزارهای جدیدی بیاوریم که به ما امکان می‌دهد اتوماسیون را انجام دهیم و کد را بسیار سریعتر از قبل تحویل دهیم.
لورل : در دو سال گذشته، همه ما در یک بیماری همه گیر جهانی زندگی کرده ایم. تیم های شما چگونه به آن واکنش نشان دادند؟ زیرا در اینجا شما، یک فرد جدید، یک نیروی جدید، و سپس در حال ساختن یک تیم فنی کامل هستید، و همچنین در حال ساختن آنها با یک دیدگاه بسیار خاص هستید – ابتدا بسازید، شاید بعدا بخرید، شاید اصلاً – اما آن تیم‌ها باید انعطاف‌پذیری داشته باشند و بتوانند مشکلات را در حین بروز مشکل، عیب‌یابی، و درک کنند.
مایکل : همه‌گیری جالب بود زیرا همه را بر روی یک مجموعه کلیدی از نتایج متبلور کرد. ما مجبور بودیم 15000 نفر را در چند هفته اول همه گیری از خانه کار کنیم. بنابراین، آن اقدام واقعا متبلور شده است. اتاق های جنگ درست کردیم. ما لپ‌تاپ‌ها را با سرعتی سریع در سراسر کشور مستقر می‌کردیم. دولت برنامه حمایت از پرداخت خود را اجرا کرد. ظرف یک هفته، ما قابلیت‌هایی را در اختیار داشتیم و از برخی از زیرساخت‌های API خود استفاده کردیم تا بتوانیم به مشتریان خود وام ارائه دهیم.
این در محیط قدیمی امکان پذیر نبود. در محیط قدیمی، پیش فروشنده می رفتیم، بسته ای می خریدیم، می آوردیم، آزمایش می کردیم و اجرا می کردیم. روشی که اکنون در حال توسعه کد هستیم، از قبل پلتفرم را داریم. بنابراین، ما در حال بازسازی بر روی آن پلتفرم هستیم و این چیزی است که به ما امکان می‌دهد به سرعت وارد بازار شویم.
لورل : و این پلتفرم، و همچنین معماری مدرن، باید شامل ابر باشد، درست است؟ بنابراین این یک تغییر دیگر است، تا خدمات ابری را به میدان بیاوریم.
مایکل : قطعا. از برخی جهات، ما در سفر ابری کند بودیم. ما آن را تنها حدود 18 ماه پیش، دو سال پیش شروع کردیم، اما مزیت آن این بود که صنعت از ساخت ابرهای خصوصی در مراکز داده خود به ساخت ابرهای عمومی با شرکای مانند آمازون و مایکروسافت حرکت کرده است.
ما توانستیم از کل این "بیایید ابر خودمان و مرکز داده خودمان را توسعه دهیم" جهش کنیم و مستقیماً به ابر عمومی برویم، جایی که صنعت در حال حرکت است. اگر به شرکت هایی مانند Capital One نگاه کنید، اکنون 100٪ در فضای ابری عمومی هستند.
بنابراین، این به ما مزیتی داد، زیرا توانستیم همه آن زیرساخت ها را بسازیم. و صادقانه بگویم، در طول پنج تا هفت سال گذشته، بسیار فراتر از آنچه قبلا بود، تکامل یافته است. سطح امنیت ارائه شده بسیار افزایش یافته است. و ما مفهومی داریم که آن را "بالای خط و زیر خط" می نامیم. در زیر خط امنیتی است که ارائه دهنده ارائه خواهد کرد. بنابراین، مرکز داده آنهاست. آنها از مکان فیزیکی محافظت می کنند. آنها در حال اطمینان از وجود افزونگی شبکه هستند. آنها از وجود افزونگی سخت‌افزاری و غیره مطمئن می‌شوند، اما همچنان وظیفه ما این است که مطمئن شویم در بالای خط، فایروال‌ها و لایه‌های امنیتی مناسبی داریم که از داده‌های مشتری که بانک را ترک می‌کنند محافظت می‌کند. بنابراین این یک مشارکت است، اما ما به نقش ها و مسئولیت های مشخصی بین فروشنده و خود نیاز داریم.
لورل : وقتی در مورد مفهوم بالای خط و زیر خط بحث می کنیم، نگرانی های بالقوه امنیت و حریم خصوصی، بدیهی است که برای یک موسسه خدمات مالی، همانطور که برای هر کسب و کار مدرنی وجود دارد، بسیار زیاد است. با این معماری ابری، چگونه این نگرانی ها را در داخل نیز برطرف کردید، و پیام رسانی به مشتریانتان چگونه بود؟
مایکل : مطمئناً، ما همیشه به خود افتخار کرده‌ایم که مشتریان را در اولویت قرار دهیم. ما به مشتریان خود اطلاع می دهیم که داده های آنها محافظت می شود. و ما لایه های امنیتی داریم. ما از ابزارهای نظارتی مختلفی برای نظارت بر داده‌ها استفاده می‌کنیم—ما نظارت می‌کنیم که چه کسانی به آن داده‌ها دسترسی دارند، کجا به آن‌ها دسترسی دارند، و اگر داده‌ها به صورت خارجی ارسال شوند، آن‌ها را کنترل می‌کنیم تا نوع داده‌ها و آنچه را که از محل ما خارج می‌شود، مشاهده کنیم. بنابراین، کنترل های بی شماری در آنجا وجود دارد.
ما همچنین با تعدادی از فروشندگان برای جلوگیری از حملات سایبری همکاری می کنیم. ما فناوری شبکه پیچیده‌ای را در اختیار داریم، بنابراین اگر به عنوان مثال حمله انکار سرویس را دریافت کنیم، می‌توانیم با هدایت ترافیک به ارائه‌دهنده با آن مقابله کنیم.
لورل : چگونه به شکاف استعدادی که بسیاری از کسب‌وکارها با تحول دیجیتال با آن مواجه هستند – تغییر به پلتفرم‌های ابری، پذیرش معماری‌های مدرن و همچنین امنیت، رسیدگی می‌کنید؟ فقط افراد زیادی آنجا هستند. شما به عملیات خودمختار اشاره کردید. آیا این بخشی از معامله است؟
مایکل : این یک سوال عالی است. قطعاً جنگی برای استعدادها وجود دارد، و می‌توانم بگویم امسال بیش از هر سال دیگری، ما مطمئناً آن را احساس می‌کنیم. در طول همه‌گیری و پس از همه‌گیری، نیاز به مهارت‌های تحول دیجیتال، نیاز به مهارت‌های داده‌ها و مهارت‌های امنیت به‌طور چشمگیری افزایش یافته است. ما قطعاً باید به نحوه حفظ همکارانمان فکر می‌کردیم، به روش‌هایی که می‌توانیم برای حفظ همکارانمان اعمال کنیم نگاه کنیم، و آموزش را دوچندان کرده‌ایم.
از آنجایی که ما بانک را از نظر چشم‌انداز فناوری متحول کرده‌ایم، مقادیر عظیمی از فناوری جدید را وارد کرده‌ایم، و مهندسان ما از یادگیری آن فناوری جدید لذت می‌برند. در واقع، به عنوان مثال، ما 263 مهندس داشتیم که به تازگی برای گواهینامه AWS ما ثبت نام کردند. ما 150 نفر از همکارانمان را از طریق یک برنامه آکادمی که ایجاد کردیم، که یک برنامه عملی 9 هفته ای تمام وقت بود که در آن کد ایجاد و منتشر کردند، جذب کردیم. دوست دارم بگویم ما شامپاین خودمان را می‌نوشیدیم، زیرا از خط لوله خودکار خود، محیط DevSecOps و محیط‌های آزمایشی خودمان استفاده کردیم تا این مهارت‌ها را به آنها بدهیم.
موفقیت بزرگی بوده است. ما بیش از 40 برنامه نشان را توسعه داده ایم. و یک بار دیگر، 400 نفر از طریق آن برنامه‌هایی که اکنون گواهینامه ابر، مهندسی پشته کامل، داده‌ها و رمزنگاری را دریافت کرده‌اند، گذرانده‌اند.
لورل : این کار کوچکی نیست، به خصوص در این دو سالی که شما آنجا بوده اید. بنابراین، DevSecOps توسعه، امنیت و عملیات است، که بخشی از آن معماری برای رساندن کسب‌وکارها به جایی است که در پاسخ Agile باید باشند. اینجاست که بسیاری از ویژگی‌های مستقل وارد می‌شوند. بنابراین، شما باید به دنبال فرصت‌هایی در هوش مصنوعی و یادگیری ماشین نیز باشید.
مایکل : قطعا. همانطور که ما در حال توسعه این پلتفرم ها هستیم، در حال بررسی این هستیم که کجا می توانیم خودکار کنیم. ما سعی می‌کنیم این کار را برای مشتریان خود بدون اصطکاک انجام دهیم—به عنوان مثال، نمی‌خواهیم به دلیل حجم اطلاعاتی که باید وارد کنند، باز کردن یک حساب برای آنها زمان زیادی طول بکشد. آیا داده ای وجود دارد که بتوانیم از قبل آن را پر کنیم؟ آیا اعلان‌ها و شرایط و ضوابطی وجود دارد که بتوانیم به‌طور خودکار به مشتری برسانیم، برخلاف اینکه آنها باید سندی را با امضا ارسال کنند؟
ما از فناوری رباتیک زیادی استفاده کرده ایم. به عنوان مثال، ما از چت بات ها در مراکز تماس خود استفاده می کنیم تا حجم تماس را کاهش دهیم تا کارآمدتر باشیم. ما اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) را پیاده‌سازی کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد برخی از فرآیندهای پشتیبان را در گروه‌های عملیاتی خود نیز خودکار کنیم، بنابراین آنها می‌توانند از بسیاری از کارهای دستی که امروز انجام می‌دهند اجتناب کنند.
لورل : و اینها احتمالاً تعداد انگشت شماری از محصولات جدیدی هستند که Citizens توانسته است به دلیل انتقال به فضای ابری عرضه کند. در داخل، آیا راه هایی برای یافتن کارایی در خود شرکت، نه فقط برای مشتریان، می بینید؟
مایکل : قطعا. ما بسیاری از فرآیندهای دستی را خودکار می کنیم. به عنوان مثال، ما یک سرویس وام دهی جدید ایجاد کرده ایم که به مشتریانمان امکان می دهد برای وام درخواست دهند، که یک فرآیند بسیار دستی بود که قبل از آن نیاز به تحویل های مختلف، صفحات گسترده بسیار مختلف داشت، و ما توانستیم یک وام را خودکار کنیم. بسیاری از آن فرآیند با چند کلیک، افراد می توانند به عنوان مثال برای وام دانشجویی درخواست دهند و مشتریان ما مجبور نیستند تمام اطلاعاتی را که باید در سیستم قرار دهند مرور کنند، بلکه گروه های عملیاتی ما نیز زمان آنها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. باید کارها را به صورت دستی انجام دهید
لورل : قبلاً اشاره کردید که به دلیل همه‌گیری، شهروندان توانستند از مزایای خاصی برای مشتریان، مانند برنامه پرداخت از سوی دولت فدرال، سرعت بگیرند. Citizens چه محصولات جدیدی را به دلیل انتقال به فضای ابری توانسته است عرضه کند؟
مایکل : این یک سوال عالی است. یکی از راه‌حل‌هایی که ما برای وام‌های برنامه محافظت از چک پرداخت (PPP) خود استفاده کردیم Salesforce بود. این یک راه‌حل مبتنی بر SaaS در فضای ابری است و ما توانسته‌ایم از آن برای افزایش تولید سرنخ خود استفاده کنیم. اگر به کسب و کار وام مسکن ما، مشاغل وام مسکن و تجارت خودروی ما فکر می کنید، می توانیم از پلتفرمی که برای وام های PPP ایجاد کرده ایم برای افزایش پیشتاز فروش خود در آن زمینه ها استفاده کنیم.
بنابراین، یک بار دیگر، این مثالی است که در آن، با اتخاذ یک رویکرد پلتفرم، ما توانسته‌ایم قابلیت‌ها را به سایر بخش‌های بانک گسترش دهیم و از برخی از آن APIها یا بلوک‌های ساختمانی که در اوایل در طول این دوره توانستیم ایجاد کنیم، دوباره استفاده کنیم. پاندمی.
لورل : Salesforce مطمئناً یک راه عالی برای پیگیری مشتریان و شناسایی نحوه به دست آوردن آنها است، اما من احساس می‌کنم داستان جدیدتری نیز وجود دارد که همه در جیب خود دارند – تلفن همراه. چگونه بانکداری روی تلفن شما این روزها روش کار همه را تغییر داده است؟
مایکل : کاملاً حق با شماست. انتظار این است که بتوانید همه کارها را روی گوشی خود انجام دهید. ما سیستم بانکداری آنلاین موبایل جدید خود را در ژانویه امسال راه اندازی کردیم، کاملاً ابری بومی، و بار دیگر، از برخی از بلوک های ساختمانی که ساخته بودیم استفاده مجدد کردیم. نقدهای مثبتی دریافت کرده است – امتیاز 4.6 را در اپ استور دریافت کرده است که عالی است.
ما بسیار به آن افتخار می کنیم. ما به تقویت آن ادامه می دهیم. و در واقع، برخی از قابلیت‌هایی که با آن راه‌اندازی کردیم، اکنون در حال گسترش به برخی از محصولات دیگر خود هستیم. به عنوان مثال، ما محصولی به نام Citizens Pay داریم و می‌خواهیم اپلیکیشن موبایل را برای آن راه‌اندازی کنیم و از برخی از همان قابلیت‌هایی که در ژانویه توسعه و راه‌اندازی کردیم استفاده کنیم. ما یک بانک دیجیتال داریم و در حال توسعه اپلیکیشن موبایل برای آن هستیم. یک بار دیگر، این برنامه بر روی همان پلتفرم، همان چارچوب برنامه اصلی موبایل قرار خواهد گرفت. برای ما مهم است که به مشتریان خود خدمات ارائه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که آنها همیشه بانک را در جیب خود دارند.
لورل : بنابراین، از نظر خدمات به مشتریان و اینکه چگونه فکر می‌کنید کسب‌وکار در حال حاضر در مقایسه با زمانی که برای اولین بار به آن ملحق شدید، چگونه است، برخی از بزرگترین مزیت‌های رقابتی که با تحول دیجیتال خود دیده‌اید چیست؟
مایکل : برخی از آن‌ها را قبلاً از نظر کاهش اصطکاک مشتری پوشش دادیم. یکی از زیبایی‌های استفاده از API و امکان شراکت با فین‌تک‌های مختلف این است که می‌توانیم اطلاعاتی را از آنها جمع‌آوری کنیم که در غیر این صورت باید به صورت دستی به دست می‌آوریم. به عنوان مثال، یک مشتری کسب و کار کوچک قبلاً مجبور بود اظهارنامه مالیاتی خود را ارسال کند. خوب، اکنون می توانم با رضایت آنها به ارائه دهنده مراجعه کنم و می توانم آن داده ها را به طور خودکار وارد کنم تا مجبور نباشند آن بیانیه را ارسال کنند. همینطور با داده های درآمد، با رضایت مناسب از مصرف کنندگان ما، می توانم به یک پایگاه داده، یک ارائه دهنده مراجعه کنم و آن داده ها را وارد کنم و مجبور نباشم از آنها بخواهم که برای اثبات داشتن آن داده ها، برگه حقوق و دستمزد خود را ارسال کنند.
در حال حاضر داده‌های زیادی در دامنه عمومی موجود است که می‌توانید به دنبال آن‌ها بروید، برخلاف وارد کردن یا ارسال دستی آن – یا بدتر از آن، فکس کردن آن‌ها.
لورل : در مورد یک نقض امنیتی صحبت کنید.
مایکل : بله.
لورل : باید بگویم، یکی از نوآوری های مورد علاقه من این است که اکنون می توانید چک ها را بدون پاکت واریز کنید. به نظر من شگفت انگیز است.
بنابراین، آخرین سوال برای ارائه یک نگاه رو به جلو به این موضوع: چه چیزی در افق آینده برای موسسات مالی خواهد بود، و کدام فناوری نوظهور (ما کمی به هوش مصنوعی و ML پرداختیم) نقش بزرگی در آینده بانکداری ایفا می کند؟
مایکل : ما سطح را با هوش مصنوعی و ML خراشیده ایم. با قدرتمندتر شدن رایانه‌ها، ارزان‌تر شدن فضای ذخیره‌سازی، که در آن می‌توانیم حجم وسیعی از داده‌ها را ذخیره کنیم و می‌توانیم آن را در زمان واقعی از بین ببریم، کارهای بسیار بیشتری می‌توانیم در آن فضا انجام دهیم. من می بینم که واقعا قدرتمند است. در حال حاضر بسیاری از فناوری‌های جریان داده وجود دارد که در آن، با ورود داده‌ها، می‌توانید بلافاصله و در زمان واقعی بینش‌هایی درباره آن داده‌ها به دست آورید. من می بینم که به عنوان یک تغییر دهنده واقعی بازی، همانطور که ما به جلو می رویم تا بتوانیم تحلیل های زمان واقعی بیشتری انجام دهیم، که فکر می کنم در فضای تصمیم گیری اعتباری و ریسک، در فضاهای بازاریابی بزرگ است.
حوزه دیگری که در فضای شبکه به آن پرداخته ایم، 5G است که حداقل 10 برابر سریعتر از 4G است. اکنون در برخی از شعبه های خود از آن استفاده می کنیم. زمانی که مشتری وارد شعبه می شود، یکی از اعضای شعبه با iPad با آنها ملاقات می کند و می توانند یک برنامه را با هم تکمیل کنند. قبل از سرعت 5G این امکان وجود نداشت. با نگاهی به آینده، بلاک چین حوزه دیگری است که در آن نویدهای زیادی برای آینده وجود دارد. چه در قراردادها و چه در معاملات، این واقعیت که از نظر داده ها تغییر ناپذیری به شما می دهد می تواند تعدادی از موارد استفاده آتی را در صنعت خدمات مالی تسهیل کند.
کمی دورتر کامپیوترهای کوانتومی هستند. این چیزی است که من شخصاً به آن بسیار علاقه مند هستم. ما اکنون به بیش از صد کوبیت عملکرد داریم. فکر می کنم در دو سال آینده، به بیش از هزار نفر خواهیم رسید. وقتی صحبت از پردازش داده ها می شود، واقعاً بازی را تغییر می دهد. و بار دیگر، برخی از موارد استفاده در مبارزه با کلاهبرداری، و همچنین در فضای اعتباری است که می‌خواهید مقادیر بسیار زیادی از داده‌ها را بسیار بسیار سریع از بین ببرید. همچنین الگوریتم های رمزگذاری فعلی ما را خراب می کند. این چیزی از منظر تهدید است که ما به آن فکر می کنیم و با تیم امنیتی خود شریک می شویم تا مطمئن شویم که از طریق دفاع خود در برابر آن فکر می کنیم.
لورل : مایکل، از اینکه امروز در گفتگوی فوق العاده ای در آزمایشگاه کسب و کار به ما پیوستید، بسیار سپاسگزارم.
مایکل : ممنون.
لورل : این مایکل راتلج، مدیر ارشد اطلاعات در گروه مالی سیتیزنز بود، که من از کمبریج، ماساچوست، خانه MIT و بررسی فناوری MIT مشرف بر رودخانه چارلز با او صحبت کردم.
این پادکست با مشارکت Infosys Cobalt تولید شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحول کسب و کار تحت هدایت ابری، به technologyreview.com/thecloudhub مراجعه کنید.
برای این قسمت از Business Lab تمام شد، من میزبان شما هستم، لورل روما. من مدیر بینش بخش انتشارات سفارشی MIT Technology Review هستم. ما در سال 1899 در مؤسسه فناوری ماساچوست تأسیس شدیم، و می‌توانید ما را به صورت چاپی، وب و هر سال در رویدادی در سراسر جهان پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما و نمایشگاه، لطفاً وب سایت ما را در technologyreview.com بررسی کنید.
این نمایش از هر کجا که پادکست های خود را دریافت کنید در دسترس است. اگر از این قسمت لذت بردید، امیدواریم لحظاتی را به امتیاز دهی و مرور ما اختصاص دهید. Business Lab محصولی از MIT Technology Review است. این قسمت توسط Collective Next تهیه شده است. ممنون که گوش دادید.
این قسمت پادکست توسط Insights، بازوی محتوای سفارشی MIT Technology Review تولید شده است. این توسط هیات تحریریه MIT Technology Review نوشته نشده است.
یک راه حل برای P در مقابل NP می تواند مشکلات محاسباتی بی شماری را باز کند – یا آنها را برای همیشه دور از دسترس نگه دارد.
شرکت هلندی ASML 9 میلیارد و 17 سال صرف ساخت راهی برای ادامه ساخت تراشه های کامپیوتری متراکم کرد.
دولت ایالات متحده در حال آغاز یک نبرد نسل بعدی در برابر تهدیدی است که رایانه های نسل بعدی برای رمزگذاری ایجاد می کنند.
اما دلایل پیچیده هستند – و نه همه اخبار بد.
پیشنهادهای ویژه، داستان های برتر، رویدادهای آینده و موارد دیگر را کشف کنید.
از اینکه ایمیل خود را ثبت کردید، متشکریم!
به نظر می رسد مشکلی پیش آمده است.
ما در ذخیره تنظیمات برگزیده شما با مشکل روبرو هستیم. سعی کنید این صفحه را بازخوانی کنید و یک بار دیگر آنها را به روز کنید. اگر همچنان این پیام را دریافت می‌کنید، با فهرستی از خبرنامه‌هایی که می‌خواهید دریافت کنید، از طریق customer-service@technologyreview.com با ما تماس بگیرید.
ماموریت ما این است که از طریق روزنامه نگاری معتبر، تأثیرگذار و قابل اعتماد، تصمیمات آگاهانه تر و آگاهانه تر در مورد فناوری را اتخاذ کنیم.
اشتراک در برای حمایت از روزنامه نگاری ما
© 2021 بررسی فناوری MIT

source

توسط techkhabari