با راه‌اندازی هوش مصنوعی اینستاگرام ، به‌زودی تجربه‌ی جستجوی محتوا در اکسپلور و دایرکت این اپ تغییر خواهد کرد.شرکت متا تلاش می‌کند تا سرویس‌های هوش مصنوعی خود را به تعداد بیشتری از کاربران ارائه دهد. چند روز گذشته این شرکت که چت‌بات هوش مصنوعی واتساپ را برای برخی کاربران هندی راه‌اندازی کرده بود حالا در حال ارزیابی فناوری مذکور در بخش جستجوی اکسپلور و پیام‌های دایرکت اینستاگرام است.

بیشتر بخوانید: 

هوش مصنوعی اینستاگرام

وقتی شما در اینستاگرام در بخش دایرکت جستجو می‌کنید، وارد گفت‌وگویی با هوش مصنوعی می‌شوید. اینجا می‌توانید سوالات جدیدی بپرسید یا از سوالات آماده استفاده کنید. مدیرعامل شرکت Perplexity AI اظهار می‌کند که طراحی صفحه‌ی سوالات اینستاگرام به شدت به صفحه‌ی جستجوی هوش مصنوعی این شرکت شباهت دارد.

قابلیت جستجوی هوش مصنوعی اینستاگرام می‌تواند به کاربران در کشف محتوای جدید کمک کند. برخی کاربران گزارش داده‌اند که با زدن روی عبارتی مثل “Beautiful Maui Sunset Reels”، ریلز‌های مرتبط با این موضوع جستجو می‌شوند.

به‌نظر می‌رسد متا قصد دارد علاوه‌بر تولید محتوا، از قدرت هوش مصنوعی مولد برای نمایش محتوای جدید در شبکه‌های اجتماعی خود ازجمله اینستاگرام استفاده کند.

سخنگوی متا به سایت تک‌کرانچ اعلام کرد: “تجربیات مبتنی‌بر هوش مصنوعی مولد ما در مراحل مختلف توسعه قرار دارند و ما در حال آزمایش تعدادی از آن‌ها به‌صورت عمومی و با ظرفیت محدود هستیم.”

بیشتر بخوانید: 

source

توسط techkhabari