آیا به دنبال به دست آوردن عضلات کم‌چرب هستید؟ آیا بعد از ورزش کردن به‌شدت گرسنه می‌شوید؟ اگر جوابتان مثبت است، حتما شیک‌های پروتئین خانگی را امتحان کنید. شیک پروتئین در کاهش گرسنگی بعد از ورزش و عضله‌سازی معجزه می‌کند. شیک پروتئین خانگی با مواد اولیه‌ی سالم و طبیعی تهیه می‌شود و مزه‌ی خوبی دارد. امروز در این مقاله برای شما که قصد عضله‌سازی دارید، طرز درست کردن ۲۳ شیک پروتئین را آورده‌ایم که نه تنها به ساخت عضله‌های کم‌چرب کمک می‌کنند، بلکه مواد مغذی مختلفی به بدن می‌دهند. ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.
این شیک پروتئین برای افرادی که عاشق شکلات هستند، گزینه‌ای خوشمزه محسوب می‌شود. با خوردن این شیک پروتئین می‌توانید از عطر فوق‌العاده‌ی آن لذت ببرید. علاوه بر این حال و هوایتان عوض می‌شود و مقدار خوبی پروتئین دریافت می‌کنید.
این شیک پروتئین با آرد نخود بو داده شده تهیه می‌شود. در مقاله‌ی زیر خواص حیرت‌آور آرد نخود را به‌طور کامل معرفی کرده‌ایم. این نوشیدنی به شما انرژی می‌دهد و یکی از بهترین منابع پروتئین به شمار می‌رود.
این اسموتی غنی از پروتئین است. بهترین کاری که می‌توانید برای بهره‌ بردن از خواص این نوشیدنی بکنید این است که آن را بعد از ورزش کردن مصرف کنید.
همه‌ی ما می‌دانیم که سیب یکی از مغذی‌ترین میوه‌های روی زمین است. فیبر زیاد این میوه باعث می‌شود بعد از خوردن آن برای مدت طولانی احساس گرسنگی نکنید. ترکیبات موجود در سیب می‌توانند به کنترل سطح قند خون کمک کنند.
میلک‌شیک با جو دوسر، توت‌فرنگی و دانه‌ی چیا
از مزه‌ی عالی این میلک‌شیک هرچه بگوییم کم گفته‌ایم. حتی می‌توانید این نوشیدنی را به جای غذا میل کنید. نوشیدنی زیر یکی از بهترین شیک‌هایی است که می‌توانید بعد از ورزش میل کنید.
توت‌فرنگی سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های مختلف و ویتامین C است. ماست یونانی هم پروتئین زیادی به بدن می‌دهد.
با مصرف این شیک پروتئین، کلسیم و فیبر غذایی دریافت می‌کنید. این شیک را که بنوشید، گرسنگیتان برطرف می‌شود.
شیر بادام و دانه‌ی چیا استفاده شده در این نوشیدنی به بدن پروتئین می‌دهند و از این طریق به ریکاوری عضلات کمک می‌کنند.
شیک گیاهی با پودر پروتئین نخود
اگر گیاه‌خوار هستید، این شیک پروتئین برای شما گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود. این نوشیدنی بدون گلوتن است و در تهیه‌ی آن از هیچ محصول لبنی استفاده نمی‌شود. اضافه کردن توت‌فرنگی به شیک پروتئین زیر باعث دو چندان شدن خوشمزگی و همچنین غلیظ‌تر شدن آن می‌شود. اگر خرید پودر پروتئین نخود برایتان دشوار است، نگران نباشید، چون می‌توانید آن را در خانه درست کنید؛ فقط کافی است در اینترنت جست‌وجو کنید.
بادام و نارگیل یک ترکیب خوشمزه و مقوی به شمار می‌روند. اضافه کردن شیر به ترکیب ذکر شده می‌تواند مزه‌ای عالی به این نوشیدنی بدهد و علاوه بر این ارزش غذایی آن را افزایش دهد.
پودر پروتئین شاهدانه با دانه‌ی شاهدانه تهیه می‌شود و منبع خوبی از فیبر غذایی به شمار می‌رود. این شیک آن‌قدر سیرکننده است که می‌توانید آن را به جای غذا میل کنید.
یک شیک عالی دیگر برای گیاه‌خواران آورده‌ایم. این شیک فوق‌العاده به بدن پروتئین، آنتی‌اکسیدان‌های مختلف، کلسیم، آهن و کالری می‌دهد. مزه‌ی این نوشیدنی وصف‌نشدنی است؛ بنابراین آن را از دست ندهید.
شیک پروتئین با شیر سویا و توت‌فرنگی
این شیک گیاهی لذیذ و نرم است. به جرأت می‌توانیم بگوییم که همه‌ی افراد عاشق این نوشیدنی شگفت‌انگیز می‌شوند.
می‌توانید به جای صبحانه این شیک خوشمزه را بخورید. این نوشیدنی حاوی بادا‌م‌هندی است و به همین دلیل کالری زیادی دارد. بنابراین در خوردن آن زیاده‌روی نکنید.
بادام یکی از منابع عالی پروتئین به شمار می‌رود. ۲۰ عدد بادام تقریبا ۵ گرم پروتئین به بدن می‌دهد. شیر هم حاوی کلسیم است. با مصرف تخم‌کتان اسیدهای چرب امگا ۳ دریافت می‌کنید.
مواد اولیه‌ی استفاده شده در این نوشیدنی لذیذ باعث می‌شوند بعد از یک ورزش سخت احساس خوبی پیدا کنید. نشان داده شده که آب آلبالو درد بعد از ورزش را تسکین می‌دهد. آب انار هم به افزایش سرعت ریکاوری عضلات بعد از ورزش کمک می‌کند.
شیک با تمشک و بلوبری
توت‌ها منبع سرشار آنتی‌اکسیدان‌ها به شمار می‌روند. آنتی‌اکسیدان‌ها ترکیباتی هستند که با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کنند که منجر به بیماری‌های مختلف می‌شوند‌. طی ۱۵ تا ۶۰ دقیقه بعد از ورزش این نوشیدنی را مصرف کنید.
سیب و اسفناج دو نمونه از سالم‌ترین و مغذی‌ترین مواد غذایی به شمار می‌روند. سعی کنید پوست سیب را نگیرید تا مواد مغذی بیشتری دریافت کنید.
مطالعات به این نتیجه رسیده‌اند که آلبالو بدن‌ درد بعد از ورزش را کاهش می‌دهد. به همین دلیل است که این نوشیدنی یک گزینه‌ی بی‌نظیر برای بعد از ورزش به شمار می‌رود.
نوشیدنی با کدوحلوایی
خوردن این شیک پروتئین در روزهای پاییزی حسابی می‌چسبد. کدوحلوایی منبع عالی ویتامین A محسوب می‌شود که برای چشم‌ها، پوست و سیستم ایمنی بدن مفید است.
کنجد فواید متعددی برای سلامتی بدن دارد و حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی فراوانی است. می‌توانید مقاله‌ی زیر را بخوانید تا با خواص کنجد آشنا شوید.
این شیک به بدن ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلفی می‌دهد و یک گزینه‌ی عالی برای ریکاوری بعد از ورزش به شمار می‌رود.
مواد مغذی موجود در این نوشیدنی سلامتی بدن را افزایش می‌دهند‌ و عملکرد ورزشی را بهبود می‌بخشند. با خوردن این اسموتی می‌توانید به ریکاوری عضلات خود کمک کنید.
برای سرعت بخشیدن به ریکاوری بعد از ورزش و عضله‌سازی سریع‌تر باید منابع پروتئین را در رژیم غذایی خود جای دهید. شیک پروتئین یک گزینه‌ی عالی برای دریافت پروتئین به شمار می‌رود. امروز در این مقاله از دیجی‌کالا مگ طرز درست کردن ۲۳ شیک پروتئین را آموزش دادیم. حتما این شیک‌ها را امتحان کنید تا از خواص آن‌ها برخوردار شوید. شما برای عضله‌سازی بعد از ورزش چه مصرف می‌کنید؟ می‌توانید نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید‌.
منبع: style craze, mens health


source

توسط techkhabari