عوامل متعددی می‌تواند روی کاهش درآمد یک کسب و کار و عدم رشد آن نقش داشته باشد. همه‌گیری جهانی، وجود رقبا جدید، از دست دادن مشتریان اصلی، مدیریت ضعیف، از دست دادن کارکنان کلیدی یا بازاریابی خارج از هدف می‌تواند بر رشد و پایداری مشاغل کوچک تاثیر منفی داشته باشد و دلیل اصلی رکود یک شرکت محسوب می‌شود. با این وجود شاید زمان آن رسیده است که کسب و کار خود را بازآفرینی کنید.
مطمئنا این جمله معروف را شنیده‌اید: «تعریف جنون این است که بارها و بارها یک کار را انجام دهید و انتظار نتیجه‌ای متفاوت داشته باشید.» این امر برای کسب و کارهای کوچک صدق می‌کند، بنابراین زمانی که کسب و کار شما در حال رکود است، شاید راهکار موثر برای شما تغییر کردن باشد.
داشتن تفکر خارج از چارچوب می‌تواند تغییر بزرگی ایجاد کند که فرصت‌هایی جدیدی به دنبال دارد. در ادامه این مطلب پنج ایده برای ایجاد تغییرات مثبت در کسب و کار شما ارائه خواهیم کرد.
برخی کسب و کارهای سنتی متاسفانه کار را به روال گذشته پیش می‌برند، در حالیکه رقبای آنها با حضور در فضای مجازی و در پیش گرفتن سیاست‌های مبتنی بر تجارت الکترونیک، به جایگاه بهتری در بازار دست پیدا می‌کنند. همه‌گیری جهانی ویروس کرونا باعث شده تا اکثر افراد و کارکنان تا حدی منزوی شوند و همچنین کسب و کارها رویکرد متفاوتی برای فعالیت‌های خود اتخاذ کنند.
برای فعالیت در شرایط عادی جدید، یک کسب و کار باید به دنبال فرصت‌های گسترده‌ای در فضای اینترنت باشد.
تغییرات نه تنها در برخی موارد اجتناب ناپذیر است بلکه می‌تواند سودمند نیز باشد. بهتر است به کسب و کارها در دوران همه‌گیری توجه کنید تا تغییرات عملیاتی آن‌ها را پیدا کنید. در حالی که اکثر مشاغل حداقل تغییرات متوسطی را به وجود آورده‌اند، سایر مشاغل مجبور هستند تقریبا کل عملیات خود را تغییر دهند. همچنین بسیاری از این تغییر و تحولات کسب و کارها را برای آینده سودآورتر و قدرتمندتر می‌کند.
بسیاری از کسب و کارهایی که معمولا دچار مشکل می‌شوند، خلاقیت لازم در قیمت گذاری ندارند و معمولا یک سب ک و سیاق ثابت را برای تعیین قیمت پیش می‌گیرند. با این وجود قیمت‌گذاری همیشه لازم نیست به یک نحو انجام شود. به عنوان مثال برای فروش بیشتر می‌توان به روش‌های مختلف از قیمت تخفیفی استفاده کرد. از طرفی دیگر برای محصولات برتر با ضمانت و خدمات طولانی مدت و اضافی خود می‌توان قیمت‌های بیشتری تعیین کرد.
خلاقیت در قیمت‌گذاری محصولات و خدمات می‌تواند فروش کلی کسب و کار را بهبود بخشد.
کسب‌وکارهای کوچک این فرصت بزرگ را در اختیار دارند که بازارهای محروم و نیازهای آن را کشف کرده و سپس برنامه‌های خود را برای برآورده‌ کردن نیازهای آن تنظیم کنند. به یاد داشته باشد که یک کسب و کار کوچک می‌تواند بازار هدف اصلی خود را حفظ کند و خدمات خود را به بازارهای جدیدی گسترش دهد.
گاهی اوقات نیاز است نام و علامت تجاری خود را تغییر دهید. آیا نام و لوگو آن خدمات و محصولات کسب و کار شما را به مشتریان جدید معرفی می‌کند؟ اگر چنین چیزی وجود نداشته باشد، بهتر است تغییر آن و گزینه‌های جدید را بررسی کنید.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.
تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.

نمایش


رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟




نمایش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا ایمیل خود را وارد کنید.
رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

بازگشت به فرم ورود

source

توسط techkhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *