ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس‌ایکس، به تناقض با سیاست‌های راه‌اندازی ویندوز 11 انتقاد کرده و از مایکروسافت خواسته است که اجازهٔ استفاده از این سیستم‌عامل را بدون وابستگی به حساب مایکروسافت بدهد.

در یک پست اخیر در شبکه‌های اجتماعی، ایلان ماسک اعلام کرده که در حین خرید یک لپ‌تاپ ویندوزی جدید، مواجه شده است که بدون ایجاد حساب کاربری مایکروسافت، قابل استفاده نیست. او تأکید دارد: “ساخت حساب کاربری به معنای فراهم کردن دسترسی هوش مصنوعی به کامپیوتر من است. این امر جالب نیست.”

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک پس از شایعه تعطیلی جیمیل: منتظر سرویس XMail باشید

پست ایلان ماسک تا کنون به نزدیک 50 میلیون بازدید داشته و این اظهارنظر مورد توجه کاربران قرار گرفته است. با این حال، ممکن است این اظهارنظر با واقعیت جاری مغایرت داشته باشد، زیرا هنوز ممکن است ویندوز 11 بدون حساب مایکروسافت نصب و راه‌اندازی شود. باید توجه داشت که این امکان فقط در حالت آفلاین ممکن است و در صورت اتصال به اینترنت، ورود به حساب مایکروسافت الزامی است.

در پاسخ به پست ایلان ماسک، برخی کاربران خواستار تولید یک کامپیوتر اختصاصی توسط شرکت ایکس شده‌اند. اما آیا ایلان ماسک واقعاً اقدام به انجام چنین کاری خواهد کرد؟ این موضوع هنوز مورد اطمینان قرار نگرفته و باید منتظر رویدادهای آینده باشیم.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی نحوه‌ی راه‌اندازی ویندوز 11 در مایکروسافت چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط techkhabari