گروه برندهای درسا با بومی‌سازی فناوری پرینت سه‌بعدی، گامی برای خلق ارزش در زنجیره‌ی طراحی و شخصی‌سازی محصولات در آینده برداشته است. در این ویدئو به سراغ این برند موفق در بازار رفته‌ایم.
هسته‌ی مرکزی درسا بر اساس تفکر طراحی شکل گرفته است و طراحی به‌عنوان یک ارزش به مشتری ارائه می‌شود. فرایند تفکر طراحی در کل سازمان درسا جریان دارد و برای یافتن بهترین راه‌حل در صنعت و کسب‌وکار پیگیری و اجرا می‌شود. درسا برای کاهش فاصله خود و تغییرات طراحی در دنیا، تصمیم گرفته است گام‌هایی پیوسته بردارد. بهره‌مندی از نوآوری‌های به‌روز نیاز به ابزار‌هایی دارد و بر اساس تحقیق و توسعه انجام‌شده در درسا، یکی از ابزار‌هایی که می‌تواند نقش مؤثری در این راه داشته باشد، استفاده از پرینتر‌ سه‌بعدی در بخش طراحی است.
مسئله‌ی اصلی درسا، وارد کردن پرینت سه‌بعدی در فرایند تفکر طراحی است؛ به‌طوری‌که برای مشتری و سازمان خلق ارزش داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با درسا و اقدامات پیش‌ روی آن، با ویدئو زومیت همراه باشید:

تماشا در آپارات


شما با برند درسا آشنایی دارید؟

لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهده‌ی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آن‌ها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.

داغ‌ترین‌های امروز

سرورهای زومیت توسط پارس پک میزبانی می‌شود.

source

توسط techkhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *