دیجی‌کالا در طرح جدید باشگاه مشتریان خود امکانی خوب و اثرگذار برای نیکوکاری در نظر گرفته است. کاربران می‌توانند با امتیازهای خود در کمک به گروه‌‌های مختلف جامعه سهیم باشند.
کار نیک دیجی کلاب طرح جدیدی‌ست که باشگاه مشتریان دیجی‌کالا با رویکرد مسؤولیت اجتماعی برای کمک به سازمان‌های مردم‌نهاد و افراد کم‌برخوردار با استفاده از  امتیازهای دیجی‌کلاب راه‌اندازی کرده است. در پایان این مطلب، گزارش عملکرد این طرح تاکنون را بخوانید.
دیجی کلاب به عنوان باشگاه مشتریان دیجی‌کالا از ابتدای آغاز به کار خود در سال ۹۸ کوشیده است تا با اضافه کردن امکانات جدید، تجربه خرید مشتریان را با کارهای هدفمند، خلاقانه و مهیج بهبود بخشد. تا پیش از این کاربران می‌توانستند به ازای خریدهایی که انجام می‌دهند امتیازهایی در باشگاه برای خود ذخیره کنند؛ امتیازهایی که تا امروز تنها به صورت انفرادی و برای مصارف شخصی قابل خرج کردن بود؛ برای مثال خرج کردن سکه‌های جمع شده برای دریافت کدهای تخفیف از کسب‌وکارهای مختلف، شرکت در قرعه‌کشی، بازی و…
اکنون در طرح کار نیک دیجی‌کلاب امکان انجام کارهای خیر برای جامعه نیز از طریق اهدای این امتیازها وجود دارد؛ به عبارت دقیقتر، کاربران می‌توانند با اهداکردن بخشی از امتیازهای خود به اقشار آسیب‌پذیر جامعه هم کمک کنند. بخشی از کارهایی که کاربران می‌توانند با امتیازهای دیجی‌کلاب خود در طرح کار نیک انجام دهند، شامل موارد زیر می‌شود:
پس از انتخاب از میان گزینه‌های موجود برای خرج امتیازها، سکه‎‌های اهدا شده به وجوه نقد تبدیل می‌شود. به این ترتیب دیجی‌کالا از طرف کاربران، مبالغ تجمیع شده را به موسسات حمایتی ذی‌ربط اهدا خواهد کرد.
اکنون (این طرح در خرداد ماه ۱۴۰۰ آغاز شد) گروه‌های آسیب‌پذیری مثل کودکان کار، زنان سرپرست خانوار و بیماران در برنامه‌های حمایتی دیجی‌کالا قرار دارند.کاربران می‌توانند از میان گزینه‌های پیش رو برای انجام کار نیک، انتخاب کنند و بر اساس میزان امتیازی که می‌خواهند به این طرح، اختصاص دهند سکه‌‌ها را تبدیل به مبلغی برای کمک کنند.
نحوه مشارکت در کار نیک دیجی‌کالا
پس از ورود به قسمت دیجی‌کلاب در پروفایل حساب کاربری خود ، از بخش جوایز دیجی کلاب وارد گزینه‌های موجود شوید. در این قسمت هم می‌توانید تعداد کدهای تخفیفی را که با امتیازهای خود دارید ببینید و هم می‌توانید کارهای نیک پیشنهادی را انتخاب کنید.
طرح کار نیک دیجی کلاب می‌کوشد کاربران را به انجام کار خیر به صورت هدفمند تشویق کند. کاربران می‌توانند با این طرح، سفیر کار نیک دیجی‌کالا باشند و با انجام سفارش‌های خود یک بازی بُرد-بُرد را در خریدهای خود از دیجی‌کالا تجربه کنند.
گفتنی‌ست به زودی دیجی‌کلاب، با طراحی یک بازی اختصاصی برای طرح کار نیک در نظر دارد تا مشارکت در انجام کارهای عام‌المنفعه را برای کاربران جذاب‌تر و دلنشین‌تر سازد. اطلاع‌رسانی در مورد این بازی را از صفحه دیجی‌کلاب دنبال کنید.
به روز رسانی: ۸ مرداد ۱۴۰۰
در این پویش که با مشارکت مشتریان وفادار دیجی کالا و در بستر دیجی کلاب برگزار شد در مجموع مبلغ ۵۰ میلیون تومان تامین شد و پس از پایان کمپین هر کدام از موسسه‌ها نیز به میزان مبلغ مورد حمایت از طرف کاربران، اعتبار تامین شده را دریافت کردند و کالاهای درخواستی خود را برای انجام پروژه‌های عام‌المنفعه تامین کردند.
دیجی‌کالا ضمن تشکر از کاربران دغدغه‌مند خود که در این کار نیک مشارکت کرده‌اند، خود را موظف می‌داند تا تصاویر کالاهای دریافت شده را به همراه نامه‌ی تایید دریافت این کالاها از طریق موسسه‌های مردم نهاد مشارکت کننده، در اختیار عموم مردم ایران قرار دهد. (برای مشاهده تصاویر روی هر کدام کلیک کنید)



ایده فوق العاده ای بود. چون از هیچ کدوم از چیزای تو کلاب خوشم نمیومد و حداقل این هزینه کردن حس خوبی میده تا ۱۰هزارتومن تخفیف فلان چیز!

source

توسط techkhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *